Calitatea serviciului livrat

Calitatea serviciului livrat

Stabilirea indicatorilor de performanță: Pentru fiecare poziție plătită din bani publici – atât pentru funcționarii publici cât și pentru personalul contractant – Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) trebuie să coordoneze elaborarea unei metodologii obiective și transparente pentru evaluări. Indicatorii de performanță trebuie să fie de tip SMART (specifice, măsurabile, accesibile, realistice, încadrate în timp), și să țină totodată cont de contextul în care se desfășoară activitatea (nu pot fi penalizați oamenii care nu au la dispoziție resursele necesare pentru desfășurarea activității). La nivel local și județean, ordonatorii principali de credite trebuie să aibă un cuvânt mai greu de spus în modul în care gestionează resursele umane aferente.

ÎNAPOI LA POLITICI | ALEGERI EUROPENE | MĂ ABONEZ


Contribuie cu ideile tale.

Cum evaluezi această strategie? Alege una sau mai multe dintre etichetele de mai jos și apoi detaliză din experiența ta.
Vă rugăm să vă verificaţi email-ul pentru a vă activa contul.